بازی تخته نرد

ساخت وبلاگ

سایت شرط بندی پویان مختاری

هنگامی که یک بازیکن تمام پانزده چکرز خود را به صفحه خانه خود منتقل کرد ، ممکن است شروع به کار کند. یک بازیکن با غلت دادن شماره ای که مربوط به نقطه ای است که چکر در آن قرار دارد ، یک شطرنج را از بین می برد و سپس آن شطرنجی را از صفحه خارج می کند. بنابراین ، غلت زدن عدد 6 به بازیکن اجازه می دهد تا یک چک کننده را از شش نقطه خارج کند.
اگر در نقطه ای که رول نشان می دهد چکر وجود ندارد ، بازیکن باید یک حرکت قانونی با استفاده از یک چکر در یک نقطه با شماره بالاتر انجام دهد. اگر در نقاط با شماره بالاتر چکرز وجود نداشته باشد ، به بازیکن اجازه داده می شود (و الزامی دارد) یک چکرز را از بالاترین نقطه ای که یکی از چکرهای او در آن قرار دارد خارج کند. اگر بازیکنی بتواند اقدامی قانونی انجام دهد ، هیچ تعهدی در قبضه ندارد.
شکل 5. رول های سفید
[6] [4] و دو شطرنج را تحمل می کند.
یک بازیکن باید تمام چکرهای فعال خود را در صفحه خانه خود داشته باشد تا تحمل کند. اگر یک چکر در طول روند تحمل ضربه خورد ، بازیکن باید قبل از ادامه تحمل ، آن چکر را به صفحه خانه خود برگرداند. اولین بازیکنی که همه پانزده چکرز را تحمل می کند ، برنده بازی است.


دو برابر شدن
تخته نرد برای هر توافق توافق شده بازی می شود. هر بازی در یک نقطه شروع می شود. در طول بازی ، بازیکنی که احساس می کند از یک مزیت کافی برخوردار است ، ممکن است پیشنهاد افزایش دو برابر سهام را بدهد. او ممکن است این کار را فقط در ابتدای چرخش خود و قبل از اینکه تاس ها را دور بیندازد انجام دهد.
بازیکنی که به او دبل داده می شود ممکن است امتناع کند ، در این صورت بازی را واگذار می کند و یک امتیاز می پردازد. در غیر این صورت ، او باید دبل را بپذیرد و برای سهام بالاتر جدید بازی کند. بازیکنی که دبل را قبول کند صاحب مکعب می شود و فقط او می تواند دبل بعدی را بزند.

مجله جملات زیبا...
ما را در سایت مجله جملات زیبا دنبال می کنید

برچسب : حضرات بت, سایت شرط بندی, بازی پوکر , بازی آنلاین , سایت شرط بندی پویان مختاری, نویسنده : حضرات hazaratbt بازدید : 129 تاريخ : سه شنبه 15 مهر 1399 ساعت: 17:59